Nye hold

20-07-2024

Vi kan i næste sæson præsentere 2 nye hold.
Vi har valgt at oprette et springhold mere for de yngste. Dvs. at de 5-årige (de ældste på Fuld Gas) til og med 0. kl. (de yngste på springholdet) bliver til et hold. Vi har heldigvis rigtig mange børn, der gerne vil gå til gymnastik, så for at tilgodese så mange som muligt, prøver vi dette af i næste sæson.
Derudover opretter vi også et nyt hold for børn fra 6-10 år, der på den ene eller anden måde har særlige behov. Holdet hedder MAXILOS (som betyder ”Gi´den gas”) og der vil være mulighed for max. 8 deltagere.
Deltagelse i foreningslivet er med til at give børn og unge gode oplevelser og nye venskaber, men nogle har svært ved at komme i gang, da deltagelsen på de forskellige hold kan være for svært for dem.
Igennem ”Assens PÅ sport” hjælper vi derfor børn til en god start på foreningslivet.
Gymnastikken bliver tilrettelagt, så alle kan være med og der vil blive taget stort hensyn til den enkelte gymnasts specielle udfordringer.
Trænerne arbejder til hverdag indenfor det pædagogiske praksisfelt og er klar til opgaven.